- Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
- Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
- Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
- Створили план впровадження теми.
четверг, 13 июня 2013 г.
Рефлексія. Модулі 9-10.
Виконали певні завдання модуля:
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий