четверг, 13 июня 2013 г.

Рефлексія. Модулі 9-10.

Виконали певні завдання модуля:

  • Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
  • Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
  • Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  • Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; 
  • Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; 
  • Створили план впровадження теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий